Տնից դպրոց ճանապարհը

 

Հայոց լեզու

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Մեր տնից մինչև դպրոց ժամանակահատվածը՝ 7 րոպե է: Ճանապարհը շատ հանգիստ է: Ճանապարհով անցնելիս՝ դու ծանոթանում ես տարբեր շրջավայրերի հետ, սիրելով դրանց: Նման բան բոլորի հետ պատահած կլինի, որ դուք ուզում եք շուտ դպրոց հասնել և անմիջապես լինել ձեր ընկերների հետ, որովհետև իրար ինչ-որ բան փոխանցելու  կամ ասելիք կունենաք:  Տնից դպրոց ճանապարհը ինձ համար շատ հարթ է և անցանելի: Դպրոց գնալու ճանապարհին ՝ ես միշտ տեսնում եմ իմ ընկերներին՝ դպրոցի երթուղայինների մեջ: Մի խոսքով տնից դպրոց ճանապարհը հետաքրքիր է, բայց այնքան հետաքրքիր չէ ինչպիսին, որ դպրոցն է:

 

Добавить комментарий

