Рубрика: Հայոց լեզու, Առցանց ուսուցում, Uncategorized

Արդյո՞ք ուժեղի մոտ միշտ էլ թույլն է մեղավոր

Ինձ հետ միշտ պատահել են այդպիսի դեպքեր, երբ ես իմ եղբոր հետ կռվելիս կատակով միշտ ասում էին, որ նա է ճիշտ, իսկ ես մեղավոր եմ: Իմ եղբայրը կարատեի է հաճախում և նա ինձանից պարզ է ուժեղ կլինի, բայց ուժեղ լինելու հետ մեկ տեղ պետք է նույնիսկ խելացի լինես, որպեսզի քո խոսքերով կարողանաս հասկացնել դիմացինիտ, որ դու արդար ես, իսկ ում հետ, որ կռվում էս նա մեղավոր է:

Читать далее «Արդյո՞ք ուժեղի մոտ միշտ էլ թույլն է մեղավոր»

Рубрика: Հայոց լեզու, Առցանց ուսուցում, Uncategorized

Փետրվարի. 26

Տնային աշխատանք

Ընթերցի՛ր   «Անիծած հարսը» հեքիաթը և վերլուծի՛ր՝ ըստ հարցադրումների․ 

·         Ի՞նչ  գիտես «հեքիաթ» գրական ժանրի մասին:

Հետևյալ ժանրի մասին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով՝ Անիծած Հարսը

·         Տրված հեքիաթում ինչպե՞ս են նկարագրված նահապետական բարքերը ընտանիքում:

Տրված հեքիաթում նահապետակլան բարքերը ներկայացվում են այսպես հարսը հարգանքովէր վերաբերվում սկեսրարի և սկսեսուրի նկաստմամբ շատ ուշադիր էր, իսկ անիծող սկսեսուրն էլ մնում է նույնը կոպիտ և անբարեսիրտ:

Читать далее «Փետրվարի. 26»